~Selamat Datang ke Alyph Farhan Official Blog~ Blog ini adalah berkenaan dengan diri dan seni saya. Tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah tiada. Segala hasil seni adalah hak cipta terpelihara. Peace! Enjoy!!

M Y F O L L O W E R

Jumaat, April 01, 2011

DeviantART.com

Assalamualaikum..

Seperti yang aku ceritakan semalam, ari ni aku akan melakukan perubahan kat blog aku ni. .
dah hari ni la harinya. . .


mula2 skali aku nak bercerita tentang site yang aku slalu post hasil seni aku. . www.deviantart.com . Site ni memang sangat2 popular kat dunia ni. . banyak seni2 dari serata dunia ada dalam site ni. . Kalau nak blajar pun boleh dari site ni. . aku blajar pun dari sini gak. .

perisian yang aku pakai skarang tuk buat art aku adalah Adobe Photoshop CS5 dan Adobe Illustrator CS3.  Corel Draw pun aku ada gak tapi jarang2 digunakan. .

Aku akan cuba buat tutorial agar kawan2 aku leh blajar (yang ada adobe photoshop la. . ) kiranyanya nanti blog aku ni berguna gak tuk mereka yang baru nak blajar. .

untuk post yang akan datang. . aku akan tunjukkan REVOLUSI art aku dari hari pertama aku blajar sampai skarang. . .

~ E N D ~

Tiada ulasan: